Átgondolt márkaépítés

Az átgondolt márkaépítés (branding) nemcsak a márkaismertség növeléséről szól, hanem arról is, hogy minél több lojális fogyasztót, ügyfelet szerezzünk és tartsuk meg őket. Fontos, hogy a lojális vásárlóink, ügyfeleink figyelmét mindig fenn tudjuk tartani a márka iránt, ezért folyamatosan kommunikálnunk kell velük, be kell vonjuk őket a márka életébe.

Online és offline közösségépítés

A közösségépítés ma már kikerülhetetlen a márkaépítésben és a cég életében. Az online közösségépítés legfontosabb színtere Magyarországon a Facebook, amelynek felhasználói száma még mindig növekszik, pedig már sokan sokszor temették a legnagyobb közösségi oldalt. Véleményem szerint egy megfelelő, minőségi tartalmat nyújtó céges Facebook oldal rendkívül hatékony eszköz, amely vásárlókat hoz, továbbá építi a márkát, a márkaismertséget.

A „Facebook galaxis” mellett a másik fontos közösségi szereplő az Instagram, amellyel a hazai cégek még csak most ismerkednek. Az Instagram-kommunikációval az Y és Z generációnál érhetünk el jó eredményeket, használatát a Facebook-kal együtt javaslom.

Étteremmarketing Gourmand módra

Alapvetően fontos, hogy egy étteremnek legyen príma a konyhája, finom ételeket szolgáljanak fel a kedves vendégeknek, ez az origó. Finom ételek nélkül bármilyen jó marketingje lehet az adott vendéglátóegységnek, akkor sem lesz hosszútávon sikeres. A másik fontos tényező a megfelelő személyzet, akik mindig képben kell, hogy legyenek a választékkal kapcsolatban, emellett a mosoly és a kedvesség is elengedhetetlen követelmény. Napjainkban a kedves kiszolgáló személyzet és a remek konyha sem elég a sikerhez, marketing nélkül nem lehet sikeresnek lenni.

Nagyszerű csapattal dolgozom az étteremmarketing területén. A fotós kollégám olyan képeket készít az ételeidről, melyek vágykeltők, eladják az ételeidet, az éttermedet.

Előadások, képzések

A Piac&Profit, a Forbes, a Privátbankár által szervezett szakmai konferenciákon, rendezvényeken tartottam előadásokat. Már jó pár előadáson vagyok túl, fontosnak tartom, hogy minden prezentációmra alaposan felkészüljek. Soha nincs két egyforma előadásom, nem „konzervanyagból” dolgozom.

Számos alkalommal kértek fel cégek, hogy képezzem, oktassam a marketinges kollégákat. Ezek a képzések mindig az adott cégre szabottak, időtartamuk 4 órától a több napos képzésig tart. Témák: közösségépítés, online marketing, Facebook marketing, márkaépítés.